sâmbătă, 30 noiembrie 2013

interviul saptamanii

„Returul de la Ciorteşti va decide echipa care va promova în Divizia D”

a spus Radu Ungureanu, închizătorul Partizanilor Bârnova


După mai bine de zece etape, aţi cedat şefia clasamentului după rezultatul de egalitate de la Bosia, dar lupta pentru urcarea în eşalonul imediat superior este, însă, departe de a se fi încheiat.
  Probabil că meciul direct de la Ciorteşti va decice formaţia care va urca în Liga a IV-a. Viitorul poate fi considerată o contracandidată a noastră la promovare, iar dacă face faţă ritmului pe care l-am impus competiţiei înseamnă că are şi valoare, dar asta nu ne sperie nicidecum. Ci mai degrabă ne motivează, dar nu este corect că aceasta motivează adversarii noştri să ne smulgă puncte! Se ştie prea bine ce-au păţit alţii care au avut astfel de practici...

Ce înseamnă pentru o formaţie înfiinţată de doar câteva luni să forţeze imediat un salt valoric?
   Nu ne va fi deloc uşor să promovăm, dar nici imposibil să reuşim, însă atunci când eşti serios şi îţi doreşti ceva cu adevărat e greu să nu-ţi iasă. Se ştie prea bine că atualul lot ar putea evolua liniştit şi acum în Divizia D. Aşa că nu avem de ce să ne facem griji.

Cum ai primit în vară vestea apariţiei Partizanilor, ca o alternativă pentru fotbalul bârnovean?
  Cu multă bucurie, deoarece eu placasem de la o altă formaţie din comună chiar după a doua etapă a returului sezonului trecut, nemulţumit de atmosfera de acolo. Aşa că am preferat să mă dedic mai mult în primăvară facultăţii şi timpul m-a făcut să constatat că am luat decizia cea bună. Am avut încredere că „Roti” va face treabă bună la Partizanii şi cred că am avut în toamnă un parcurs neaşteptat de bun. Unii poate nu se aşteptau, dar cred că meciurile de pregătire din vară ne-au ajutat enorm să urcăm în vârful ierarhiei, unde sperăm să şi terminăm campionatul, deoarece am demonstrat că suntem cea mai valoroasă grupare din Seria I.

A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Iași şi la Evenimentul Regional al Moldovei)