sâmbătă, 16 noiembrie 2013

interviul saptamanii


„Îmbinăm în mod plăcut experienţa cu dorinţa uriaşă de afirmare”

ne-a mărturisit Răzvan Axinte, atacantul liderului Partizanii Bârnova


După multe meciuri la Liga a III-a şi o pregătire cu primdivizionara FC Vaslui, cum de ai ajuns la o echipă nou înfiinţată?
  M-au convins antrenorul secund Adi Cazacu şi cel principal Bogdan Rotaru, cu ultimul cunoscându-mă din perioada în care amândoi am jucat la Viitorul Tg.Frumos. Am avut un feed-back în privinţa proiectului demarat aici şi am avut multă încredere în oamenii de la Partizanii, simţind că sunt întrunite condiţiile necesare atacării cu şanse reale a promovării. Totul mi-a sunat bine la ureche chiar de la primul contact cu grupul, altfel unul super frumos şi unit, cu mulţi tineri dornici să crească pentru a ajunge să joace mai sus de acest nivel.

La 25 de ani eşti unul dintre cei mai experimentaţi fotbalişti ai Partizanilor Bârnova. Cum vezi această cursă a urcării în Divizia D?
    Uitasem să mai spun ceva: că aici tinerii doresc să înveţe permanent de la cei care au mai jucat ceva fotbal în viaţa lor şi apreciez totodată că nu sunt javre bătrâne, ca prin alte părţi. Păi eu, la 25 de ani ce care îi împlinesc săptămâna viitoare, sunt unul dintre cei mai bătrâni din echipă, dar am constatat cu bucurie că întreg grupul este pregătit în primul rând mental, dar şi sportiv vorbind, de saltul în eşalonul superior, unde nu văd cine şi ce s-ar putea întâmpla pentru a ne opri din acest drum frumos. Important este că ce s-a promis s-a şi realizat, iar la acest nivel prea puţini își pot ţine promisiunile, aspect însă foarte important pentru a păstra o atmosferă propice performanţei.

Cum vezi acest duel la distanţă cu Ciorteştiul?
   Destul de echilibrat, după cum a arătat-o şi scorul din meciul direct, 2-2, dar cred că atunci am fost noi obosiţi, nu ne-am concentrat suficient sau poate că nici şansa nu ne-a surâs câtuşi de puţin. Nici nu pot să-mi explic aceste două rezultate de egalitate, primul fiind la Costuleni, însă revenind la Viitorul Ciorteşti nu consider că am câştigat un punct, ci că am pierdut două, deoarece la egalitate nu obţii mare lucru în clasament. E ca şi cum nu am fi luat nimic, dar am convingerea că în retur, în deplasare, putem câştiga şi la patru goluri diferenţă. E bine, însă, că am ridicat imediat capul şi că ne-am revenit, chiar dacă unii poate se aşteptau la o cădere a noastră după un adevărat tur de forţă. Nu-mi place să pierd, mentalitate pe care li-o insuflu şi mai tinerilor coechipieri şi nu mă pot gândi de ce nu am putea promova chiar în primul an de la înfiinţare.

A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Iași şi la Evenimentul Regional al Moldovei)

Răzvan Axinte a bifat câteva zeci bune de meciuri în Divizia C (la Pambac Bacău, NGM Leonard Paşcani, CFR Paşcani şi la Poli II Iaşi) şi a fost solicitat de Dorinel Munteanu la FC Vaslui, cu care s-a şi pregătit timp ed un sezon şi jumătate.