sâmbătă, 2 noiembrie 2013

interviul saptamanii



„În actualul sezon nu are cine să ne învingă”

ne-a mărturisit Daniel Valentin Dianu, fundaşul stânga al liderului Partizanii Bârnova


Cine şi cum te-a convins să joci la o echipă nou înfiinţată, dar cu frumoase perspective?
   În primul rând trebuie spus că nu am fost deloc greu de convins. Când am aflat de la antrenorul nostru că va apărea o formaţie care şi propune chiar din primul an urcarea în Divizia D, am spus pe loc că vin să joc aici. Mi s-a spus că la Partizanii va exista o organizare serioasă, disciplină şi multă rigoare faţă de multe dintre grupările de acest nivel din judeţul Iaşi. Iar toate aceste promisiuni mi s-au confirmat imediat. Aşa că deloc întâmplător suntem în fotoliul de lider aproape de încheierea turului. Vreau să mai menţionez doar că acum aproape un an şi jumătate am susţinut probe de joc la AS Holboca, din Divizia A, şi am fost acceptat. Trebuia doar să duc fotografia pentru a fi legitimat, doar Bogdan Rotaru reuşind să mă întoarcă din drum în ultimul moment.

Crezi că urmăritoarele Partizanilor Bârnova pot fi considerate şi contracandidate la promovare?
   Nu ne bate nimeni în acest campionat! Următoarele clasate nu au nicio şansă să ajungă pe locul I oricât de mult şi-ar dori, chiar nu văd nicio echipă din Seria I care în momentul acesta să poată ţine cu adevărat pasul cu noi. Doar o minune ar putea face să pierdem vreun joc în actuala ediţie, dar sperăm să nu se întâmple minuni, ci aşteptăm normalitate până la sfârşitul stagiunii.

Eşti jucătorul cu cele mai multe minute jucate, doar în două partide fiind înlocuit după pauză, în rest bifând câte 90 de minute. Te simţi cel mai bine în banda stângă?
   Mai puţin contează unde evoluez, ci doar ca echipa noastră să câştige. Am jucat şi fundaş, şi mijlocaş stânga, oriunde am fost pus şi chiar nu pot spune că mă simt mai bine într-o zonă anume a terenului. Esenţial este doar ca săptămână de săptămână să luăm câte trei puncte. Atât şi nimic mai mult.

Cum simţi căldura suporterilor când face deplasarea alături de ei?
   Îi simt aproape şi în timpul deplasării la terenurile pe care evoluăm, dar şi în timpul partidelor. Şi sunt convins că am fi încurajaţi de multă lume din comuna Bârnova dacă ne-am susţine meciurile de pe teren propriu pe raza localităţii. Ce mai, ar fi super să putem juca în comună, în orice sat din Bârnova ar fi extraordinar.


A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Iași şi la Evenimentul Regional al Moldovei)