vineri, 22 noiembrie 2013

interviul saptamanii

„Am părăsit imediat Belgia pentru Partizanii şi plăcerea de a juca fotbal”

ne-a mărturisit atacantul bârnovean Gabriel Mititelu

Cum de ai ajuns de Partizanii?
   Am venit cu un grup frumos pentru plăcerea de a juca cu adevărat fotbal. Am vrut permanent să joc un fotbal de calitate, iar pentru a-mi împlini visul aveam nevoie şi de coechipieri talentaţi, iar aici am găsit chiar mai mulţi decât am sperat. Însă şi prin alte părţi am încercat acelaşi lucru, dar nu avea cum să iasă...

Cine ţi-a vorbit primul despre proiectul Partizanilor şi cum te-a convins să te transferi imediat?
   Claudiu Donose, mai mult datorită lui am venit. Şi acum îmi amintesc cât de direct m-a abordat: Lasă Belgia şi vino repede acasă, că s-a format o echipă serioasă care vrea să promoveze încă din primul an! Şi m-a întors imediat, lăsând Belgia, însă ce-i drept, oricum, ar fi trebuit să revin în Bârnova, dar apariţia Partizanilor mi-a grăbit sosirea acasă.

Cum s-a făcut joncţiunea dintre acest grup compact de nouă jucători, alţi fotbalişti din comuna Bârnova şi cei câţiva cu mai multă experienţă din Iaşi?
   Ne-am lipit perfect chiar de la început. Şi Răzvan Axinte a sesizat asta imediat şi chiar mi-a spus la un moment că acest aspect a contat mult în rămânerea la Partizanii. Suntem băieţi faini şi toată lumea din Seria I şi-a dat seama repede despre asta.

Ne este Viitorul Ciorteşti o contracandidată serioasă la promovare?
   Nu avem voie să nu terminăm campionatul cu măcar zece puncte înaintea ei. Nu spun, este o formaţie bunişoară, dar nu se va putea ţine noi până la capăt. Doar felul în care a înscris cele două goluri cu noi şi victoria doar cu 1-0 cu Voineştiul, de duminică, de la Ciurea, spune multe despre forţa Ciorteştiului. Va vedea ea în retur ce înseamnă adevărata luptă pentru Divizia D.

Fiind unul dintre cei mai îndrăgiţi jucători ai Bârnovei, ce le promiţi susţinătorilor?
   Multe goluri, pentru că vom avea nevoie să mai înscriem pentru a ne atinge obiectivul, însă vom reuşi fără probleme. Chiar şi acum ne-am menţine lejer de tot şi în „D”, doar am jucat amicale doar cu liderul de acolo şi cu fostul lider din Seria I a Diviziei C, şi ne-am dat seama care este nivelul de la eşalonul imediat superior. Iar pentru duminică, la Bosia, promit să scot un penalty încă din primul sfert de oră, eu având acum mai mult rol de pivot în careurile adverse.

Ce-ar însemna pentru Partizanii să-şi joace meciurile de pe teren propriu în comuna Bârnova?
   Exatrordinar, pentru că simt ar veni până la 500 de spectatori la fiecare meci, indiferent de vreme. Adică mai mulţi decât au candidatele la promovarea în, atenţie!, Divizia A. Avem destui susţinători şi de peste hotare care se interesează permanent despre parcursul nostru, până şi Diaspora susţinând Partizanii Bârnova.


A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio România Iași şi la Evenimentul Regional al Moldovei)