sâmbătă, 26 octombrie 2013

interviul saptamanii



„Sunt plăcut surprins de atmosfera extraordinară din lotul Partizanilor”

a declarat fundaşul bârnovean Petronel Rusu





Cum ai primit vestea că în comuna Bârnova va apărea încă o echipă de fotbal?
  Am fost puţin surprins, iar când am aflat cam ce persoane se implică am realizat imediat că va fi ceva serios. Oamenilor din conducere le place sportul în general şi fotbalul în special, iubesc performanţa, pe care şi-o doresc, iar acum ni-o dorim cu toţii la Partizanii. Şi domnul preşedinte, fostul primar Dan Constantin Popa, dar şi dumneavoastră şi fratelui meu Costel Rusu, faceţi eforturi săptămână de săptămână pentru a asigura condiţiile necesare atingerii obiectivului de promovare în Divizia D. Noi simţim asta şi vă felciităm pentru tot ce faceţi pentru echipă în special şi pentru întreaga comună Bârnova în general. 

Te aşteptai ca Partizanii să fie liderul clasamentului după 11 etape?
  Nu eram sigur că aşa se va întâmpla, dar în mintea mea încolţise acest gând încă din vară, când am făcut multe antrenamente şi am susţinut peste zece meciuri de verificare. Atunci mi-am dat seama că există o organizare serioasă, fără de care performanţa nu poate exista. Suntem pe drumul cel bun, avem rezultate, jocul ne merge, cum se spune. Ce mai, suntem ca o adevărată familie.

Crezi că celelalte formaţii de pe podium pot ţine pasul cu Partizanii Bârnova?
  Judec concurenţa doar din perspectiva meciurilor directe pe care le-am susţinut. Nu cred că Real Tomeşti trage cu adevărat la câştigarea seriei, ci doar îşi doreşte o poziţie fruntaşă, şi nici chiar Ciorteştiul, cu care am încheiat duminica trecută la egalitate, 2-2. Noi le respectăm pe amândouă, le dorim succes, dar ne vedem doar de drumul, de evoluţiile şi de locul nostru din clasament.

Nu ar fi normal ca autorităţile locale să susţină o asemenea formaţie, care face o excelentă propagandă comunei pe oriunde merge şi joacă?
  Ba da, pentru că nu ar trebui să se uite că în lotul de 26 de jucători nu mai puţin de 16 sunt din comuna Bârnova. Ceea ce spune multe despre imaginea şi promovarea pe care o face întregii localităţi. Autorităţile ar trebui să ne susţină financiar, pentru că avem nevoie de ajutor de la oricine, deoarece aducem multă bucurie duminica în comună. Chiar ar trebui să fie mândre de noi, deşi cunosc prea bine că o parte dintre aleşii locali iubesc cu adevărat gruparea noastră şi o promovează la nivelul ei real. Mai mult, ar fi extraordinar dacă ne-am putea juca meciurile de pe teren propriu oriunde în comuna Bârnova. Localitatea ar fi şi mai aproape de noi, deşi şi aşa simţim că este, dar şi noi ne-am simţi mai aproape de Bârnova.

A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Romania Iasi şi la Evenimentul Regional al Moldovei)