joi, 17 octombrie 2013

interviul saptamanii



„Nu regret niciun moment că am dat Dumeştiul pe Partizanii Bârnova”

a mărturisit mijlocaşul dreapta Andrei Urzică, ce a făcut junioratul la CSMS Iaşi




Mulţi ar spune că e surprinzătoare decizia de a renunţa la campioana judeţului din ultimii ani pentru o formaţie nou înfiinţată din Liga a V-a.
  Am venit exclusiv datorită plăcerii de a juca fotbal şi mă felicit că am făcut această alegere, deoarece am găsit o atmosferă foarte frumoasă la echipa bârnoveană. Există o super-organizare pentru acest nivel, unde mergem la meciuri împreună cu suporterii. Ce mai, e ceva extraordinar. Portarul Marius Chirilă, care îşi făcuse aici pregătirea de vară m-a convins, iar antrenorul Bogdan Rotaru mi-a dezvăluit că are nevoie de mine şi am acceptat imediat.

Este pregătită Partizanii Bârnova pentru saltul în Divizia D?
  Eu spun că chiar în momentul acesta, ca jucător care a evoluat în Liga a IV-a şi cunoaşte datele problemei de acolo, facem faţă în eşalonul imediat superior, şi nu oriunde. Personal, ne vedem între primele şase-şapte formaţii, iar asta o spune realitatea din campionat, dar şi din meciurile amicale, în care am evoluat doar cu echipe mai bine cotate, precum Ştiinţa Miroslava, liderul Ligii a III-a, şi Viitorul Tg.Frumos, prima clasată în Divizia D. Asta spune destule despre cum pregătim deja viitoarea ediţie de campionat.

Se ridică jocul la nivelul aşteptărilor?
  Facem în mod constant jocuri bune şi deja cred că ne-am obişnuit destul de bine între noi. Adică, aşa cum se spune în termeni fotbalistici, stăm bine şi la „capitolul” omogenizare. Bucuria mare pentru noi toţi ar fi însă aceea de a juca pe unul dintre terenurile din comună, pentru că dacă acum avem şi prin deplasări câteva zeci bune de susţinători cred că pe teren propriu am avea câteva sute. Dacă nu chiar aproape o mie.


A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Iasi şi la Evenimentul Regional al Moldovei)