vineri, 4 octombrie 2013

interviul saptamanii



„Lupii tineri se pregătesc deja să joace din vară la juniorii Partizanilor”

a mărturisit bârnoveanul Alin Teodorescu, stoperul liderului Seriei I din Liga a V-a




Împlineşti 16 ani, dar joci fotbal deja de câţiva ani. De unde această pasiune pentru sportul-rege?
  Am făcut gimnaziul la Şcoala „Petru Poni”, cunoscută că are în componenţă şi clase de fotbal, iar profesorul Sorin Ştefan m-a luat la Ascoaţioa Sportivă Voinicelul, unde evoluau numai elevii unităţii. Mai apoi am fost chemat la Noua Generaţie, unde însă nu am stat prea mult, deoarece am ajuns la Politehnica, aici lucrând cu Dănuţ Munteanu şi cu Bebe Manole, dar am renunţat din clasa a VIII-a, deoarece mă aştepta examenul de capacitate. Ulterior am devenit elev al Grupului Şcolar „Gh.Asachi”, iar profesorul Sorin Comisu m-a selecţionat în echipa liceului, cu care ne-am clasat în primăvară pe locul 4 în ţară, ratând de puţin prezenţa la turneul de la Bordeaux (Franţa).

Dar la Bârnova cum ai ajuns să joci?
  Eram la Noua Generaţie, unde jucau Costelin Rusu, Radu Tanasiu, Dodo Teodorescu, dar unde nu prea jucam. Aşa că m-am gândit să fac împreună cu copiii de pe vale o formaţie nouă, căreia i-am spus „Lupii tineri”, eu fiind un simpatizant al Petrolului Ploieşti. Toamna trecută am fost chemat şi la Stejarul, dar unde nu am mers, plăcându-mi mult mai mult ce se face la Partizanii, Bogdan Rotaru abordându-mă într-o seară pe reţeaua de socializare Facebook. Mă tot întreba unde am mai jucat, dacă am mai jucat şi aproape că nu voiam să-i mai răspund, deoarece nu înţelegeam curiozitatea, dar într-un final mi-a spus că doreşte să înfiinţeze o nouă grupare cu care să se promoveze chiar din primul an în Divizia D. Am presimţit că este ceva frumos, iar când am şi ajuns la echipă am realizat că e cu adevărat ceva extraordinar. Chiar nu am crezut că poate exista aşa o organizare, poate şi pentru că nu am ajuns eu la cine ştie ce echipe. Dar nu vreţi să ştiţi cât de curioşi erau foştii mei colegi de la „lupi” despre atmosfera de la Partizanii.

Ia povesteşte-ne!
  După chiar primul antrenament efectuat aici le-am spus copiilor să se pregătească serios, că din vară vor avea şansa să evolueze în Campionatul Naţional, echipele din Divizia D fiind obligate să prezinte la meciuri şi formaţii de juniori, care evoluează în deschiderea seniorilor. Zile întregi m-au înebunit de cap de atunci despre acest Campionat Naţional în care ar putea să joace din vară pentru Partizanii Bârnova.

Dar eşti deja convins că obiectivul poate fi atins?
  Cred că vom promova, deoarece nu ne poate sta mai nimeni în cale. Dar abia aştept ca Partizanii să joace acasă, la Bârnova, poate chiar din returul actualei ediţii, pentru că rezultate şi galerie avem, iar toate celelalte ar veni de la sine.

La mulţi ani, Alin, şi numai satisfacţii, pentru chiar în ziua meciului cu Jupiter împlineşti frumoasa vârstă de 16 ani!
  Mulţumesc mult de tot pentru surpriza plăcută şi le promit tuturor bârnovenilor că nu-i voi dezamăgi.

A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Iaşi şi la Evenimentul Regional al Moldovei)