sâmbătă, 28 septembrie 2013

interviul saptamanii



În fotbal este importantă liniştea şi unitatea de grup, iar la Partizanii Bârnova le avem pe amândouă”

a declarat jucătorul de bandă dreapta Bogdan Vieru




Ai fost greu de convins să te alături proiectului din fotbalul bârnovean?
   Deloc, singura informaţie care îmi lipsea fiind modul de organizare a activităţii. Dar de fapt ar fi trebuit să-mi dau seama că e ceva foarte serios la ce oameni s-au implicat şi nu mai trebuia să vorbesc cu nimeni despre asta ca să mă conving.

Cum s-a prezentat echipa în primele şapte etape, dar şi în numeroasele amicale susţinute?
   Cred că mai având unul-doi atacanţi de careu, cum se spune, ne-am fi luptat acum nu doar pentru promovare, ci am fi avut valoare să atacăm urcarea în Divizia C. Şi nu glumesc deloc când spun asta, deoarece am susţinut mai multe teste cu grupări de categorie superioară şi am văzut cam care le este nivelul. Aşa că obiectivul actualei stagiuni nu pare să constituie o problemă cu acest lot şi la seriozitatea cu care sunt tratate problemele, aspect pe care nu l-am găsit nici măcar la Liga a IV-a, că la a V-a este abia a doua oară cand joc, după experienţa cu AS Breazu.

Cât de important ar fi pentru moralul fotbaliştilor să-şi dispute meciurile de pe teren propriu în comună?
   Nici nu ar trebui să mai discutăm despre asta, dar chiar şi aşa doar arbitrii ne mai pot încurca să nu ne detaşăm în clasament chiar din iarnă. Nimeni altcineva! Rezultate bune sunt, jocul este unul legat, fiind acoperiţi în toate compartimentele. Ce mai, Partizanii este prima formaţie cu adevărat serioasă a fotbalului bârnovean.

A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Iaşi şi la Evenimentul Regional  al Moldovei)