sâmbătă, 7 septembrie 2013

interviul saptamanii



„Ne aflăm într-o frumoasă ascensiune, dar trebuie să păstrăm linia”
a declarat mijlocaşul Florin Mocanu, artizanul succeselor cu Unirea Ţibana şi Real Tomeşti

Florin, cum ai ajuns la Partizanii Bârnova după ce acumulaseşi destulă experienţă chiar la un nivel mai înalt?
   Voiam chiar să mă las de tot de fotbal în vară când antrenorul secund Adi Cazacu, cu care mă cunosc bine de mai mulţi ani, mi-a propus să vin pentru a cunoaşte atmosfera frumoasă de la formaţia bârnoveană. Iar după ce am evoluat la Huşi, Vaslui, Bacău sau Tg.Frumos am ales să joc şi la Partizanii, deoarece mi-am dat seama foarte repede că se doreşte performanţă, nu ne întâlnim doar duminica la meci, după care să bem o bere şi să ne luăm la revedere, cum se întâmplă prin multe părţi la nivelul Ligii a V-a. Am găsit aici oameni serioşi, referindu-mă aici la conducătorii echipei, dar şi la coechipieri, iar planurile şi atmosfera m-au convins repede să accept propunerea lui Adi.

Se îmbunătăţeşte jocul echipei de la meci la meci?
   Echipa începe să-şi dea chiar bine drumul la joc, eu m-am integrat bine şi cred am păşit deja apăsat pe drumul promovării. Nici nu cred că se va pune problema să nu promovăm după cum am văzut adversarii de până acum. Ne-am mişcat chiar bine la Ţibana şi cu Real Tomeşti datorită experienţei superioare pe care o avem, ascensiunea formaţiei fiind una absolut firească. Important este să şi păstrăm acum linia primelor evoluţii şi rezultate, având convingerea că totul va fi OK până la final.

Pentru destui cunoscători, rezultatul de egalitate de la Costuleni a reprezentat o mare surpriză.
   S-au pierdut, într-adevăr, două puncte importante, dar nu este un capăt de ţară, pentru că ne putem revanşa în derbyul cu Voineştiul, când sperăm să şi revenim în fotoliul de lider al clasamentului. Probabil că dacă am fi fost în formulă completă etapa trecută, acum am fi avut punctaj maxim, dar ce a fost a trecut şi acum trebuie să privim doar spre viitor.

A consemnat LIVIU SUCEVEANU (redactor la Radio Iasi şi la Evenimentul regional al Moldovei)